Magazin online de pantofi bărbătești din piele naturală

Returnare produse



Notificați o returnare


Puteți returna un produs în 30 de zile de la data primirii comenzii..

Notificați o returnare

Dacă nu doriți să completați acest formular, vă rugăm să printați formularul de mai jos și să-l atașați.

Sectorul Reclamații

Dacă doriți să faceți o precizare sau să primiți informații legate de un caz mai complicat, vă rugăm să luați legătura cu noi.:

Sună-ne
Selectați 4 din meniul principal, ca să fiți transferați către sectorul „Reclamații”
Scrie-ne
problem@kavaler.ro
Descrieți cazul dumneavoastră și noi vă vom răspunde într-un termen pe cât posibil mai scurt.


Cum decurge procesul returnării unui produs



1.Completați formularul online și trimiteți-l la noi. Veți primi un e-mail de confirmare și un număr de intrare pentru a urmări reclamația dvs..

2.Trimiteți produsul cu un curier la alegere la: ,

3.Suma va fi rambursată în termen de 14 zile în contul dvs. bancar.





Informații de bază


1. Trimiteți produsul după ce ați completat formularul de returnare de mai sus sau împreună cu formularul printat, pentru a se menține integritatea coletului.

2. Un formular de drept la refuz puteți completa și trimite online de la aici, sau îl puteți descărca de la aici, pentru a-l printa, a-l completa de mână și a-l trimite împreună cu produsul.

3. Suma corespunzătoare reclamației dumneavoastră va fi restituită în termen de 14 zile de la data primirii coletului dumneavoastră la centrul nostru de prelucrare a reclamațiilor.

4. Dacă ați făcut câteva comenzi separate și doriți să faceți reclamație pentru fiecare comandă în parte, vă rugăm să completați câte un formular pentru fiecare comandă în parte și trimiteți fiecare produs într-un colet separate. Reclamațiile pentru fiecare comandă se examinează separat.

5. Atenție! Este important să returnați produsul în ambalajul său original și cu etichetele și accesoriile sale. Produsele trebuie să fie cu aspect comercial nealterat și fără urme de folosire. Dacă aveți un motiv să nu respectați unele din condițiile de mai sus, vă rugăm să menționați aceasta în formularul de returnare.





Întrebări și răspunsuri



Alegeți cel mai convenabil curier pentru a vă întoarce produsul la o reclamație. Completați formularul online, prin intermediul formularului nostru, sau tipăriți și completați un formular în propriul dvs. și trimiteți-l împreună cu proiectul pe care doriți să-l reveniți. Vom examina produsul dvs. și, conform formularului, vă vom restitui suma în termen de 14 zile de la data primirii cererii.
Dacă doriți să faceți o reclamație cu privire la câteva comenzi simultan, vă rugăm să le trimiteți împreună cu formularele lor separat unul de celălalt, deoarece fiecare produs care face obiectul unei revendicări este considerat separat.


Costul transportului produsului care face obiectul revendicării este suportat de client. Aveți dreptul să alegeți curierul care este cel mai profitabil pentru dvs., precum și un serviciu de curierat la discreția dvs. Rețineți că reclamația este înregistrată la data primirii adresei noastre.


Puteți beneficia de reclamația dvs. în termen de 14 zile de la data la care ați primit comanda.


Adresa la care sunt trimise produsele care fac obiectul revendicării este:
Destinatar:
Magazin online Cavalier
,
Telefon:


Înlocuirea unui produs este posibilă numai atunci când achiziționați produsul în magazinul nostru fizic. Consultați adresele magazinelor noastre aici . Atunci când comandați online, trebuie să trimiteți produsul greșit și să așteptați o rambursare în ordinea corespunzătoare. Puteți să comandați un produs nou în orice moment în magazinul nostru online.


Cea mai rapidă modalitate prin care puteți obține banii pentru reclamația dvs. este completarea formularului nostru " solicitare de returnare online. Completați contul dvs. bancar și vom restitui cât mai curând posibil suma corespunzătoare produselor returnate.


Informații importante privind reclamațiile


Fiecare client are dreptul de a returna produsul achiziționat în termen de 14 zile de la primirea acestuia, fără a menționa un motiv (art. 55, al.1 din Legea privind protecția consumatorilor), cu excepția cazurilor descrise în al. 2 din art. 55. O comandă ar putea fi returnată dacă clientul descarca în prealabil formularul pentru reclamatii și returnarea produselor firmei "Obuvki Trade" EOOD.

Acceptăm doar produse, care prezinta aspect comercial corespunzător, fără urme vizibile de folosință sau exploatare, care ar putea fi primite ca și produse noi însosite de bon fiscal. Comenzile se returnează la adresa: București, sect. 4 Sos. Olteniţei, nr. 105 A. În temeiul art. 55 din Legea privind protecția consumatorilor, utilizatorul trebuie să trimită sau predea prosusele comerciantului sau persoanei împuternicite de acesta în termen de 14 zile, calculate de la data la care cumparătorul a comunicat comerciantului decizia sa de a renunța la contract.

Cheltuielile de transport legate de returnarea produselor sunt suportate de catre client. 

La existența unei probleme cu calitatea produsului, vom înlocui produsul, vom face reducere din preț sau vom restutui suma plătită, in acezt caz cheltuielile ocazionate cu firma de curierat și/sau cu transferul sumei sunt suportate de catre "Obuvki Trade" EOOD (art. 124 din Legea privind protecția consumatorilor).

"Obuvki Trade" EOOD  va rambursa suma plătită pentru produsul returnat în termen de 14 zile din sosirea si verificarea produsului( ne asigurăm că produsul este în stare corespunzătoare de a fi vândut privind art. 55, al.6 din Legea privind protecția consumatorilor) , în contul bancar al clientului.

Formularul pentru reclamații și returnarea produselor firmei "Obuvki Trade" EOOD descărca aici.

Abonați-vă pentru noutăți
FII PRIMUL CARE PRIMEȘTE TOATE OFERTELE NOASTRE DE REDUCERI ȘI PROMOȚII!