Magazin online de pantofi bărbătești din piele naturală

Condiții generale

Acest web site (www.cavalershoes.ro) și toate imaginile, video-urile, codul de programare și informațiile asociate sub forma de conținut (denumite mai jos „Site“ sau „Site-ul“) sunt proprietatea firmei "Obuvki Trade" EOOD, CUI: 202794255, cu sediu și adresa de administrare în Bulgaria, orașul Gabrovo, str. "Uspeh" nr.1.
Scopul acestor condiții generale este de a reglementa relațiile între "Obuvki Trade" EOOD  (denumită mai jos „Comerciant“) și toate persoanele fizice și juridice (denumite mai jos „Clienți“), care doresc sa achiziționeze produsele, oferite în spațiul online prin intermediul Site-ului nostru.

I Dispoziții generale

1.1 Informațiile, solicitate de Legea privind protecția consumatorilor, Legea privind comerțul electronic și Directivele Uniunii Europene legate de vânzarea produselor online.
Denumirea comercială a Comerciantului" Obuvki Trade" EOOD CUI: 202794255
Sediu și adresă de administrare: Bulgaria, orașul Gabrovo, str. "Uspeh" nr.1.
Organele, care exercită un control și furnizează protecția consumatorilor:
Comisia pentru protecția datelor personale
Adresă: Bulgaria, Sofia 1592, bul. „Prof. Tsvetan Lazarov” nr.2, 
tel.: (02) 940 20 46
fax: (02) 940 36 40
Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg
Web site: www.cpdp.bg
Comisia pentru protecția consumatorilor 
Adresă: 1000 orașul Sofia, piața "Slaveikov" nr.4А, et.3, 4 și 6, 
tel.: 02 / 980 25 24 
fax: 02 / 988 42 18 
linie telefonică fierbinte: 0700 111 22 
Web site: www.kzp.bg
La apariția unui litigiu legat de achizițiile online, ați putea utiliza site-ul ОРС.

1.2. Site-ul este accesibil la adresa de Internet www.cavalershoes.ro și prin intermediu Clienților ar putea achiziționa și primi servicii, legate de livrarea produselor, oferite prin intermediul Site-ului.
1.3. Prin Site Clienții ar putea obține informații referitoare la produsele noi, caracteristicile acestora, prețuri, condiții de livrare și promoțiile organizate de către Comerciant.
1.4. Comerciantul este obligat sa livreze produsele comandate de Clienții, conform cadrelor prevăzute de lege, garantând drepturile Utilizatorilor, respectând pe deplin bunele practici ale dreptului consumatorului și dreptului comercial.
1.5. Comerciantul folosește serviciilor unor părți terțe, în cazul acesta ale firmei Speedy(DPD), pentru realizarea livrării Clienților produselor achiziționate din Site. Prețul livrării se stabilește în mod expres separat de prețul mărfurilor, în procesul de comandare a produselor, Clienții dispun de informații legate de valoarea sumei de livrare, care va fi plătită firmei de curierat.

II Comandă, livrarea și documentele aferente comenzii
2.1. Pentru realizarea unei comenzi de produse, oferite prin Site, fiecare Client își alege modelul, mărimea și cantitatea de produse pe care dorește sa le comande. Apoi introduce datele sale, menționează dacă dorește factură, introduce adresa de livrare.
2.2. La realizarea comenzii, Clientul trebuie să fie de acord cu aceste condiții generale. În lipsa acordului este imposibilă finalizarea procesului de comandare a produselor. Prin furnizarea acordului său de a respecta aceste Condiții generale, Clientul afirmă faptul că le cunoaște, este de acord cu conținutul acestora și se obligă sa le respecte.
2.3. La completarea datelor necesare pentru a realiza inregistrarea comenzii, Clientul este obligat sa introduca datele de livrare, actuale și corecte – numele complet, adresă, numarul de telefon si adresa de e-mail. Dacă Clientul furnizează date incorecte sau false, acesta își pierde dreptul de a primi produsul comandat.
2.4. Adresa electronică (e-mail) și numărul de telefon, furnizate de Client în timpul realizărea comenzii, vor fi utilizate ca o modalitate de comunicare principală și schimb de documente electronice între Comerciant și Client.
2.5. Fiecare Client poate modifica datele aferente unei comenzi realizate doar dacă declară acest fapt prin mesaj electronic sau apel telefonic, diferite de cele furnizate la realizarea primei comenzi. Nu vor fi acceptate cereri privind modificarea unor comenzi, în timpul realizării acestora, efectuate prin modalități de contact (adresa electronică sau apel telefonic), diferite de cele menționate.
2.6. După introducerea corectă a datelor, Clientul urmează sa trimita Comerciantului comanda. La confirmarea comenzii, Clientul va primi informațiile referitoare la comanda realizată de acesta, la adresa electronică menționată în prealabil. 
2.7. Articolele comandate va fi livrate cu ajutorul serviciilor prestate de către compania de curierat Speedy(DPD).
2.8. Termenul pentru livarea comenzilor este de la 3 până la10 zile lucrătoare.
2.9. Dacă Comerciantul nu poate realiza o comandă din cauza faptului că nu are în stoc produsele comandate, acesta este obligat sa comunice Clientului despre acest fapt.

III Protecția consumatorilor
3.1. Toate condițiile și dispozițiile conținute în această secțiune, precum și condițiile generale, sunt aplicate doar persoanelor fizice sau juridice, despre care s-ar putea concluziona că sunt consumatori  în sensul Legii privind protecția consumatorilor, Legii privind comerțul electronic și/sau Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 25 octombrie 2011.
3.2. Caracteristicile principale ale produselor, oferite prin Site, sunt descrise pe pagina produsului respectiv.
3.3. Prețurile produselor, publicate  în Site, sunt prețuri  finale, în Lei (RON) cu TVA și toate impozitele sau taxele solicitate de lege, incluse.
3.4. Valoarea cheltuielilor poștale și de curierat legate de livrarea produselor, nu sunt incluse în prețul acestora, publicat pe pagina respectivă, ci se va adauga suplimentar. Valoarea totala este furnizată ca informația în procesul de realizărea comenzii, înaintea trimiterii de catre Comerciant  spre procesare. Clientul are posibilitatea de a cunoaște aceste informații în timpul realizărea comenzii, înaintea trimiterii comenzilor  de catre Comerciant  spre procesare, fiind vizualizate toate cheltuielile, care urmează să fie achitate de acesta în timpul primirii produselor comandate.
3.5. Informațiile furnizate de Clienții,  sunt actuale în momentul vizualizării acestora pe Site, înaintea și în timpul realizării comenzilor.
3.6. În mod obligatoriu Comerciantul menționează condițiile de livrare a diferitelor produse din Site.

IV Refuzul produselor
4.1. Clientul are dreptul de a renunța la produsele comandate în termen de 14 zile de la data primirii acestora, în cazurile în care produsele nu au fost folosite, nu este deteriorat ambalajul acestora și sunt în starea în care au fost primite, în conformitate cu condițiile prevăzute în art.55 din Legea privind protecția consumatorilor.
4.2. La constatarea unui produs defect în termen de 24 de ore de la primirea sa și dacă aspectul comercial al produsului și ambalajul nu este modificat, Comerciantul se angajează sa înlocuiasca acestora cu unul nou, în conformitate cu condițiile de garanție ale firmei producătoare sau cu returnarea valorii produsului achitat de catre client, conform art. 55 din Legea privind protecția consumatorilor, din data la care clientul a anunțat Comerciantului, dorința sa de a refuza produsul deja comandat. După expirarea acestui termen sau deteriorarea sau schimbarea aspectului produselor sau ambalării, repararea produsulor este în sarcina clientului. 
4.3. Cheltuielile de transport și alte cheltuieli legate de primirea produselor sunt suportate de catre client. În caz ca exista neconformitate privind produselor comandate cu caracteristicile menționate pe pagina, furnizorul rambursează suma întreagă plătită de către utilizator, inclusiv cheltuielile de transport plătite de catre client folosite pentru dobândirea produselor, conform art. 59 al.3 din Legea privind protecția consumatorilor, în termen de 14 zile de la primirea mărfurilor și în condiția în care ele au aspectul comercial și ambalarea nedeteriorate.
4.4. Produsele pot fi returnate doar la adresa – București, , sect. 4 Sos. Olteniţei, nr. 105 A.
4.5. Cheltuielile de transport  aferente returnărea produselor, sunt suportate de catre client. 
4.6. Clientul se obligă sa păstreze produsele primite cu grija unui bun stăpân, a le păstra în ambalarea originală în perioada întreagă de garanție și în perioada cu posibilitate de returnare.

V Alte condiții
5.1. Comerciantul livrează și predă produsele Clientului în termenii conveniți.
5.2. Clientul se obliga de a examina toate produsele, conținute în coletul livrat în momentul primirii acestuia. Dacă unul sau mai multe produse din conținutul nu corespund cerințelor și caracteristicilor tehnice, Clientul trebuie să aduca la cunoștința Comerciantului despre acest fapt în cel mai scurt timp.
5.3. Comerciantul garantează și ia măsuri pentru protecția datelor personale ale Clientului, conform Legii privind protecția datelor personale.
5.4. Clientul este de acord cu procesarea datelor sale personale de către Comerciant doar în scopul comenzilor realizate. Comerciantul nu are dreptul de a furniza aceste date unor persoane terțe în lipsa unei dispoziții emise de către o autoritate competentă din Republica Bulgaria.
5.5. Prin realizarea unei comenzi pe Site, Clientul este de acord de a primi mesaje comerciale de către Comerciant în scopuri de marketing și companii viitoare, declarând că nu va trata aceste mesaje electronice ca mesaje comerciale nesolicitate în sensul Legii privind protecția consumatorilor și Legii privind comerțul electronic.
5.6. Aceste condiții generale se pot consulta în orice moment pe site-ul de Internet www.cavalershoes.ro și ar putea suferi modificări aduse de către Comerciant, acesta nefiind obligat a înștiințat în prealabil cu privire la faptul acesta.
5.7. Invaliditatea eventuală a uneia dintre dispozițiile acestor condiții generale nu aduce invaliditatea comenzii, realizate de Client.
5.8. Aspectelor nereglementate prin aceste condiții generale, legate de respectarea și interpretarea condițiilor comenzilor aferente site-ului, ambele părți mai întâi se adresează Curții de mediere de pe lângă Camerei de comerț și industrie din Republica Bulgaria, apoi Comisiei pentru protecția consumatorilor. La neatingerea unui acord în fața Curții de mediere, se aplică legile din Republica Bulgaria prin intermediul autorității competente respective după adresa și sediul Comerciantului.

Abonați-vă pentru noutăți
FII PRIMUL CARE PRIMEȘTE TOATE OFERTELE NOASTRE DE REDUCERI ȘI PROMOȚII!